Procedura serwisu CCS Online
Jak wysłać do serwisu CCS Online reklamowane z tytułu gwarancji?
1. Firma CCS Online umożliwia bezpośrednią wysyłkę sprzętu do serwisu centralnego w Piasecznie – na koszt odbiorcy, kurierem DHL na adres:
CCS S.A
ul. Puławska 40a
05-500 Piaseczno
2. Przesyłka musi być wysłana firmą kurierską DHL w opcji, "na koszt odbiorcy". W pierwszej kolejności należy zadzwonić pod numer kontaktowy firmy DHL 42 6 345 345. Osoba składająca zlecenie zostanie poproszona o podanie: numeru płatnika (jest to numer 1203804), kodu pocztowego płatnika (numer kodu to 05-500), adresu odbioru, wagi przesyłki, oraz wymiarów przesyłki.
Istnieje także możliwość wypełnienia formularza zgłoszenia naprawy gwarancyjnej online: https://b2b.ccsonline.pl/repairApplicationForm/index.php
3. Wysłany sprzęt powinien być dokładnie zabezpieczony przed ewentualnymi uszkodzeniami.
4. Do sprzętu należy dołączyć formularz zgłoszeniowy (do pobrania) (w przypadku wersji online formularza nie jest to konieczne) zawierający opis usterki, adres zwrotny i dane kontaktowe (telefon lub adres e-mail). Dodatkowo konieczne jest dołączenie dowodu zakupu. W przypadku braku dowodu zakupu prosimy o kontakt z obsługą naszego sklepu pod nr 791 01 20 20 lub pod adresem e-mail: bok@mobile-city.pl