Procedura serwisu dystrybutora
Jak wysłać do serwisu urządzenie reklamowane z tytułu gwarancji?
1. Pragniemy poinformować, że reklamowany sprzęt należy przesłać do siedziby naszej firmy na adres:
Mobile City
Bartosz Nosinski
ul. ks. Jakuba Wujka 15/17
61-581 Poznań
2. Przesyłany sprzęt musi być kompletny, zwłaszcza z akcesoriami, które mają wpływ na funkcjonalność danego produktu, lub które mogą być jedną z przyczyn nieprawidłowego funkcjonowania sprzętu.
3. Wysłany sprzęt powinien być dokładnie zabezpieczony przed ewentualnymi uszkodzeniami.
4. Do sprzętu należy dołączyć formularz zgłoszeniowy (do pobrania) zawierający opis usterki, adres zwrotny i dane kontaktowe (telefon lub adres e-mail). Dodatkowo konieczne jest dołączenie dowodu zakupu. W przypadku braku dowodu zakupu prosimy o kontakt z obsługą naszego sklepu pod nr 791 01 20 20 lub pod adresem e-mail: bok@mobile-city.pl
5. W przypadku pytań bądź wątpliwości prosimy o kontakt pod nr telefonu: 791 01 20 20 lub adresem e-mail: reklamacje@mobile-city.pl