Procedura serwisu Blackview
Procedura serwisu Blackview
Jak wysłać do serwisu urządzenie reklamowane z tytułu gwarancji?
1. Pragniemy poinformować, że reklamowany sprzęt marki Blackview lub należy przesłać do serwisu FIXIT.
1. Firma FIXIT S.A. umożliwia bezpośrednią wysyłkę sprzętu do serwisu w Krośnie – na koszt odbiorcy, kurierem DPD na adres:
FIXIT SA
Ul. Kazimierza Pużaka 37
38-400 Krosno
2. Rejestracje urządzeń do naprawy należy dokonać pod adresem:
Uwaga: W polu "numer seryjny" należy podać numer "IMEI1" zgłaszanego urządzenia.
W przypadku problemu z rejestracją urządzenia prosimy o kontakt pod adresem
e-mail: reklamacje@mobile-city.pl
4 3. Przesyłany sprzęt musi być kompletny, zwłaszcza z akcesoriami, które mają wpływ na funkcjonalność danego produktu, lub które mogą być jedną z przyczyn nieprawidłowego funkcjonowania sprzętu.
4. Wysłany sprzęt powinien być dokładnie zabezpieczony przed ewentualnymi uszkodzeniami.
5. Do sprzętu należy dołączyć dowodu zakupu. W przypadku braku dowodu zakupu prosimy o kontakt z obsługą naszego sklepu pod nr 791 01 20 20 lub pod adresem e-mail: bok@mobile-city.pl
6. W celu uzyskania informacji dotyczących naprawy serwisowej, jej statusu lub ewentualnych zastrzeżeń co do wykonanej naprawy prosimy o kontakt bezpośrednio z serwisem pod adresem e-mail: blackview@fixit.pl
7. W przypadku pytań bądź wątpliwości prosimy o kontakt pod nr telefonu: 791 01 20 20 lub adresem e-mail: reklamacje@mobile-city.pl