Procedura serwisu Blackview

Procedura serwisu Blackview

Jak wysłać do serwisu urządzenie reklamowane z tytułu gwarancji?

 

1. Pragniemy poinformować, że reklamowany sprzęt marki Blackview lub należy przesłać do serwisu FIXIT.

 

1. Firma FIXIT S.A. umożliwia bezpośrednią wysyłkę sprzętu do serwisu w Krośnie – na koszt odbiorcy, kurierem DPD na adres:

 

 

FIXIT SA

Ul. Kazimierza Pużaka 37

38-400 Krosno

 

2. Rejestracje urządzeń do naprawy należy dokonać pod adresem:

 

www.rma.fixit-service.com

 

W przypadku problemu z rejestracją urządzenia prosimy o kontakt pod adresem
e-mail: 
reklamacje@mobile-city.pl

 

4  3. Przesyłany sprzęt musi być kompletny, zwłaszcza z akcesoriami, które mają wpływ na funkcjonalność danego produktu, lub które mogą być jedną z przyczyn nieprawidłowego funkcjonowania sprzętu.

 

4. Wysłany sprzęt powinien być dokładnie zabezpieczony przed ewentualnymi uszkodzeniami. 

 

5. Do sprzętu należy dołączyć dowodu zakupu. W przypadku braku dowodu zakupu prosimy o kontakt z obsługą naszego sklepu pod nr 791 01 20 20 lub pod adresem e-mail: bok@mobile-city.pl

 

6. W celu uzyskania informacji dotyczących naprawy serwisowej, jej statusu lub ewentualnych zastrzeżeń co do wykonanej naprawy prosimy o kontakt bezpośrednio z serwisem pod adresem e-mail: blackview@fixit.pl

7. W przypadku pytań bądź wątpliwości prosimy o kontakt pod nr telefonu: 791 01 20 20 lub adresem e-mail: reklamacje@mobile-city.pl

 

Zaufane Opinie IdoSell
4.73 / 5.00 377 opinii
Zaufane Opinie IdoSell
2020-08-10
Szybko dostawa zgodnie z opisem polecam
2020-08-18
Wszystko szybo i sprawnie
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel