Procedura serwisu CCS Online

Jak wysłać do serwisu CCS Online urządzenia marek Alcatel, CAT, Coolpad, Huawei, JCB, Kazam, Meizu, Samsung, Xiaomi reklamowane z tytułu gwarancji?

 

1. Firma CCS Online umożliwia bezpośrednią wysyłkę sprzętu do serwisu centralnego w Piasecznie – na koszt odbiorcy, kurierem DHL na adres:

 

 

CCS S.A

ul. Puławska 40a

05-500 Piaseczno

 

2.  Przesyłka musi być wysłana firmą kurierską DHL w opcji, "na koszt odbiorcy". W pierwszej kolejności należy zadzwonić pod numer kontaktowy firmy DPD 42 6 345 345. Osoba składająca zlecenie zostanie poproszona o podanie: numeru płatnika (jest to numer 1203804), kodu pocztowego płatnika (numer kodu to 05-500), adresu odbioru, wagi przesyłki, oraz wymiarów przesyłki.  

 

3.  Wysłany sprzęt powinien być dokładnie zabezpieczony przed ewentualnymi uszkodzeniami.  

 

4.  Do sprzętu należy dołączyć formularz zgłoszeniowy (do pobrania) zawierający opis usterki, adres zwrotny i dane kontaktowe (telefon lub adres e-mail). Dodatkowo konieczne jest dołączenie dowodu zakupu. W przypadku braku dowodu zakupu prosimy o kontakt z obsługą naszego sklepu pod nr 61 66 25 770 lub pod adresem e-mail: bok@mobile-city.pl  

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel