Procedura serwisu CTDI Polska

Jak wysłać do serwisu CTDI Polska urządzenia marek Samsung, Huawei, Lenovo, HTC, Microsoft, Motorola, Nokia, ZTE, Wiko, OnePlus reklamowane z tytułu gwarancji?

 

1.  Przed wysłaniem należy sprawdzić czy sprzęt jest w okresie gwarancji. Szczegóły znajdują się pod linkiem: http://www.ctdi.pl/pytania-i-odpowiedzi-faq.html , w zakładce: „Jaki jest okres gwarancji Producenta na urządzenia / akcesoria?”  

 

2.  Firma CTDI Polska umożliwia bezpośrednią wysyłkę sprzętu do serwisu centralnego w Raszynie – na koszt odbiorcy, kurierem UPS na adres:

 

Regenersis (Warsaw) Sp. z o.o.

Janki, ul. Falencka 1B

05-090 Raszyn  

 

3.  Przesyłka musi być wysłana firmą kurierską UPS w opcji, "na koszt odbiorcy". W pierwszej kolejności należy zadzwonić pod numer kontaktowy firmy UPS +48-22-534-00-00. Osoba składająca zlecenie zostanie poproszona o podanie: numeru płatnika (jest to numer E70E66), rodzaju usługi transportowej (jest to usługa „Express Saver”), kodu pocztowego płatnika (numer kodu to 05-090), adresu odbioru, wagi przesyłki, oraz wymiarów przesyłki.  

 

4. Wysłany sprzęt powinien być dokładnie zabezpieczony przed ewentualnymi uszkodzeniami. 

 

5.  Do sprzętu należy dołączyć formularz zgłoszeniowy (do pobrania) zawierający opis usterki, adres zwrotny i dane kontaktowe (telefon lub adres e-mail). Dodatkowo konieczne jest dołączenie dowodu zakupu. W przypadku braku dowodu zakupu prosimy o kontakt z obsługą naszego sklepu pod nr 61 66 25 770 lub pod adresem e-mail: bok@mobile-city.pl  

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel