Procedura serwisu LG

Jak wysłać do serwisu LG Polska urządzenia reklamowane z tytułu gwarancji?

 

1.  Wszystkie telefony marki LG objęte są 24 miesięczną gwarancją producenta obowiązującą od dnia zakupu towaru.

 

 

2.   Firma LG Polska umożliwia bezpośrednią wysyłkę sprzętu do serwisu centralnego w Mławie – na koszt odbiorcy, kurierem DHL na adres:

 

 

LG Electronics Mława Sp. z o.o.

LG Electronics 7

06-500 Mława  

Przesyłka musi być wysłana firmą kurierską DHL w opcji, "na koszt odbiorcy". Aby zamówić kuriera należy wejść na stronę: https://dhl24.com.pl/serwis/lg-telefonykomorkowe/panel-prosty/telefony-komorkowe/krok1.html i następnie wpisać wszystkie niezbędne dane w wymaganych rubrykach.

 

3.  Wysłany sprzęt powinien być dokładnie zabezpieczony przed ewentualnymi uszkodzeniami.  

 

4.  Do sprzętu należy dołączyć formularz zgłoszeniowy (do pobrania) zawierający opis usterki, adres zwrotny i dane kontaktowe (telefon lub adres e-mail). Dodatkowo konieczne jest dołączenie dowodu zakupu. W przypadku braku dowodu zakupu prosimy o kontakt z obsługą naszego sklepu pod nr 61 66 25 770 lub pod adresem e-mail: bok@mobile-city.pl  

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel