Procedura serwisu OnePlus
OnePlus obejmuje swoje produkty gwarancją producenta. Jak z niej skorzystać? Najwygodniej zrobić to poprzez aplikację OnePlus Store, która powinna być zainstalowana na Twoim telefonie. Jeśli jej nie znalazłeś/aś, pobierz ją ze Sklepu Play. Procedura wymaga założenia konta OnePlus. Jeśli nie posiadasz konta OnePlus, założysz je bezpośrednio w aplikacji OnePlus Store.
Procedura gwarancji OnePlus - poradnik krok po kroku
- Po rejestracji lub zalogowaniu się wybierz na dole ekranu zakładkę "Service".
- W pojawiającym się oknie wybierz opcję "Book a repair".
- Dalej poszukaj opcji "Repair Service" i wybierz ją.
- W kolejnym oknie kliknij przycisk "Request Repair".
- W celu rejestracji zgłoszenia musisz podać numer IMEI (znajdziesz go na opakowaniu produktu lub w aplikacji Ustawienia bezpośrednio na telefonie, który zgłaszasz na gwarancję)
- Precyzyjnie opisz usterkę.