Darmowa dostawa od 300,00 zł
Zapisz na liście zakupowej
Stwórz nową listę zakupową

Procedura serwisu S.B.E. Polska

Jak wysłać do serwisu S.B.E. Polska urządzenia reklamowane z tytułu gwarancji?

 

 

1.  Firma S.B.E. Polska umożliwia bezpośrednią wysyłkę sprzętu do serwisu centralnego – na koszt odbiorcy, na adres:

 

S.B.E. Polska Sp z o.o.

ul. Puławska 34

05-500 Piaseczno  

 

2.  W celu zgłoszenia urządzenia do naprawy gwarancyjnej należy wypełnić formularz online na stronie internetowej serwisu:

https://sbe-online.pl/zglos-produkt

 

3. Wysłany sprzęt powinien być dokładnie zabezpieczony przed ewentualnymi uszkodzeniami. 

 

Zaufane Opinie IdoSell
4.95 / 5.00 3955 opinii
Zaufane Opinie IdoSell
2023-06-02
Dostawca godny polecenia. Wszystko było OK
2023-06-01
Szybko i sprawnie .Polecam

Dbamy o Twoją prywatność

Sklep korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Zamknij
pixel