Bezpieczne zakupy
Idosell security badge

Procedura serwisu S.B.E. Polska

Jak wysłać do serwisu S.B.E. Polska urządzenia reklamowane z tytułu gwarancji?

 

 

1.  Firma S.B.E. Polska umożliwia bezpośrednią wysyłkę sprzętu do serwisu centralnego – na koszt odbiorcy, na adres:

 

S.B.E. Polska Sp z o.o.

ul. Puławska 34

05-500 Piaseczno  

 

2.  W celu zgłoszenia urządzenia do naprawy gwarancyjnej należy wypełnić formularz online na stronie internetowej serwisu:

https://sbe-online.pl/zglos-produkt

 

3. Wysłany sprzęt powinien być dokładnie zabezpieczony przed ewentualnymi uszkodzeniami. 

 

Zaufane Opinie IdoSell
4.97 / 5.00 7363 opinii
Zaufane Opinie IdoSell
2024-04-17
polecam zakupy w tym sklepie, dostawa szybko, sprawnie, bez problemów, zgodna z zamówieniem.
2024-04-17
Sklep godny polecenia i to bardzo.
pixel