Zapisz na liście zakupowej
Stwórz nową listę zakupową

Procedura serwisu S.B.E. Polska

Jak wysłać do serwisu S.B.E. Polska urządzenia reklamowane z tytułu gwarancji?

 

 

1.  Firma S.B.E. Polska umożliwia bezpośrednią wysyłkę sprzętu do serwisu centralnego – na koszt odbiorcy, na adres:

 

S.B.E. Polska Sp z o.o.

ul. Puławska 34

05-500 Piaseczno  

 

2.  W celu zgłoszenia urządzenia do naprawy gwarancyjnej należy wypełnić formularz online na stronie internetowej serwisu:

https://sbe-online.pl/zglos-produkt

 

3. Wysłany sprzęt powinien być dokładnie zabezpieczony przed ewentualnymi uszkodzeniami. 

 

Zaufane Opinie IdoSell
4.83 / 5.00 613 opinii
Zaufane Opinie IdoSell
2020-08-17
Jak piszą tak robią. A dla mnie to najważniejsze.
2020-08-18
Wszystko szybo i sprawnie
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel