Zapisz na liście zakupowej
Stwórz nową listę zakupową

Procedura serwisu S.B.E. Polska

Jak wysłać do serwisu S.B.E. Polska urządzenia reklamowane z tytułu gwarancji?

 

 

1.  Firma S.B.E. Polska umożliwia bezpośrednią wysyłkę sprzętu do serwisu centralnego – na koszt odbiorcy, na adres:

 

S.B.E. Polska Sp z o.o.

ul. Puławska 34

05-500 Piaseczno  

 

2.  W celu zgłoszenia urządzenia do naprawy gwarancyjnej należy wypełnić formularz online na stronie internetowej serwisu:

https://sbe-online.pl/zglos-produkt

 

3. Wysłany sprzęt powinien być dokładnie zabezpieczony przed ewentualnymi uszkodzeniami. 

 

Zaufane Opinie IdoSell
4.95 / 5.00 2918 opinii
Zaufane Opinie IdoSell
2023-02-02
Wspaniała,profesjonalna, fachowa obsługa. Towar zabezpieczony genialnie )dwa pudełka, folia, "poduszki powietrzne". Towar wysłany expresowo! Super, polecam zakupy i doradztwo w tym sklepie. Dziękuję :-)
2023-02-01
Bardzo szybka dostawa, wszystko zgodne z opisem

Dbamy o Twoją prywatność

Sklep korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Zamknij
pixel