Procedura serwisu Sony
Jak wysłać do serwisu W-Support urządzenie Sony reklamowane z tytułu gwarancji?
1. Wszystkie telefony marki Sony objęte są 24 miesięczną gwarancją producenta obowiązującą od dnia zakupu towaru.
2. W pierwszej kolejności wchodzimy na stronę https://www.sonymobile.com/pl/ . Następnie klikamy w ikonę w prawym górnym rogu (dzięki temu wyświetli nam się napis "Zaloguj się"). Możemy utworzyć nowe konto lub skorzystać z logowania poprzez Facebook bądź Google.
3. Po wykonaniu w/w kroku wchodzimy w swój profil i przechodzimy do zakładki "Przejdź do strony Moja pomoc techniczna".
4. W kolejnym oknie dodajemy sprzęt, który chcemy reklamować. W pierwszej kolejności należy po lewej stronie wpisać numer IMEI i następnie dodać urządzenie. Pojawi się ono po prawej stronie. Przechodzimy do zlecenia naprawy klikając przycisk: "Naprawa".
5. W tej zakładce możemy się dowiedzieć m.in jak długi potrwa nasza naprawa, czy usługa jest płatna. Przechodzimy dalej klikając przycisk: "Rozwiązywanie problemów".
6. W tym oknie możemy spróbować rozwiązać problem z telefonem wykonując szereg zalecanych czynności. Jeśli niestety dalej telefon nie działa prawidłowo przechodzimy dalej klikając przycisk "Dalej".
7. Szczegółowo opisujemy problem. Prosimy bardzo dokładnie dokonywać opisu problemów z urządzeniem – pomoże to szybciej zdiagnozować problem i przyśpieszyć proces serwisowy.
8. W tym kroku wpisujemy adres zwrotny, który jest również adresem z którego kurier odbierze reklamowany towar. Płatnikiem za przesyłkę kurierską jest serwis.
9. Ostatnie okienko to podsumowanie zlecenia naprawy. Sprawdzamy czy wszystko jest w porządku. Jeśli nie zauważyliśmy żadnych błędów to akceptujemy regulamin (przed akceptacją prosimy o zapoznanie się z jego treścią) i przesyłamy zlecenie.
10. Po przesłaniu zlecenia otrzymujemy potwierdzenie złożenia dyspozycji na wskazany w rejestracji adres e-mail. Po krótkim czasie otrzymamy również wiadomość e-mail o temacie: „Planowanie odbioru urządzenia (numer Państwa zlecenia)”. Wchodząc w szczegóły wiadomości odnajdujemy zapis: "Aby rozpocząć rezerwację, kliknij tutaj". Zostaniemy przekierowani do strony DHL gdzie będziemy mogli złożyć dyspozycję odbioru telefonu. W przypadku pytań bądź wątpliwości polecamy kontakt z producentem pod nr +48 22 22 77 444