Procedura serwisu Sony

Jak wysłać do serwisu W-Support urządzenie Sony reklamowane z tytułu gwarancji?

 

1.  Wszystkie telefony marki Sony objęte są 24 miesięczną gwarancją producenta obowiązującą od dnia zakupu towaru.  

 

2. W pierwszej kolejności wchodzimy na stronę https://www.sonymobile.com/pl/ . Następnie klikamy w ikonę w prawym górnym rogu (dzięki temu wyświetli nam się napis "Zaloguj się"). Możemy utworzyć nowe konto lub skorzystać z logowania poprzez Facebook bądź Google.

 

3. Po wykonaniu w/w kroku wchodzimy w swój profil i przechodzimy do zakładki "Przejdź do strony Moja pomoc techniczna". 

 

 

4. W kolejnym oknie dodajemy sprzęt, który chcemy reklamować. W pierwszej kolejności należy po lewej stronie wpisać numer IMEI i następnie dodać urządzenie. Pojawi się ono po prawej stronie. Przechodzimy do zlecenia naprawy klikając przycisk: "Naprawa". 

 

 

5. W tej zakładce możemy się dowiedzieć m.in jak długi potrwa nasza naprawa, czy usługa jest płatna. Przechodzimy dalej klikając przycisk: "Rozwiązywanie problemów". 

 

 

6. W tym oknie możemy spróbować rozwiązać problem z telefonem wykonując szereg zalecanych czynności. Jeśli niestety dalej telefon nie działa prawidłowo przechodzimy dalej klikając przycisk "Dalej". 

 

 

7. Szczegółowo opisujemy problem. Prosimy bardzo dokładnie dokonywać opisu problemów z urządzeniem – pomoże to szybciej zdiagnozować problem i przyśpieszyć proces serwisowy. 

 

 

8. W tym kroku wpisujemy adres zwrotny, który jest również adresem z którego kurier odbierze reklamowany towar. Płatnikiem za przesyłkę kurierską jest serwis.   

 

 

 

9. Ostatnie okienko to podsumowanie zlecenia naprawy. Sprawdzamy czy wszystko jest w porządku. Jeśli nie zauważyliśmy żadnych błędów to akceptujemy regulamin (przed akceptacją prosimy o zapoznanie się z jego treścią) i przesyłamy zlecenie. 

 

 

10. Po przesłaniu zlecenia otrzymujemy potwierdzenie złożenia dyspozycji na wskazany w rejestracji adres e-mail. Po krótkim czasie otrzymamy również wiadomość e-mail o temacie: „Planowanie odbioru urządzenia (numer Państwa zlecenia)”. Wchodząc w szczegóły wiadomości odnajdujemy zapis: "Aby rozpocząć rezerwację, kliknij tutaj".  Zostaniemy przekierowani do strony DHL gdzie będziemy mogli złożyć dyspozycję odbioru telefonu. W przypadku pytań bądź wątpliwości polecamy kontakt z producentem pod nr +48 22 22 77 444 

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel