Procedura serwisu dystrybutora

Jak wysłać do serwisu dystrybutora urządzenia marek Blackberry, Sony, Oculus, iOttie reklamowane z tytułu gwarancji?

 

1. Pragniemy poinformować, że reklamowany sprzęt należy przesłać do siedziby naszej firmy na adres:

 

 

Mobile City

Bartosz Nosinski

Ul. Głogowska 106/2

60-263 Poznań

 

2. Przesyłany sprzęt musi być kompletny, zwłaszcza z akcesoriami, które mają wpływ na funkcjonalność danego produktu, lub które mogą być jedną z przyczyn nieprawidłowego funkcjonowania sprzętu.

 

3. Wysłany sprzęt powinien być dokładnie zabezpieczony przed ewentualnymi uszkodzeniami. 

 

4. Do sprzętu należy dołączyć formularz zgłoszeniowy (do pobrania) zawierający opis usterki, adres zwrotny i dane kontaktowe (telefon lub adres e-mail). Dodatkowo konieczne jest dołączenie dowodu zakupu. W przypadku braku dowodu zakupu prosimy o kontakt z obsługą naszego sklepu pod nr 61 66 25 770 lub pod adresem e-mail: bok@mobile-city.pl

 

5. W przypadku pytań bądź wątpliwości prosimy o kontakt pod nr telefonu: 61 66 25 770 lub adresem e-mail: reklamacje@mobile-city.pl

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel