Darmowa dostawa od 300,00 zł
Zapisz na liście zakupowej
Stwórz nową listę zakupową

Procedura serwisu dystrybutora

Jak wysłać do serwisu urządzenie reklamowane z tytułu gwarancji?

 

1. Pragniemy poinformować, że reklamowany sprzęt należy przesłać do siedziby naszej firmy na adres:

 

 

Mobile City

Bartosz Nosinski

ul. ks. Jakuba Wujka 15/17

61-581 Poznań

 

2. Przesyłany sprzęt musi być kompletny, zwłaszcza z akcesoriami, które mają wpływ na funkcjonalność danego produktu, lub które mogą być jedną z przyczyn nieprawidłowego funkcjonowania sprzętu.

 

3. Wysłany sprzęt powinien być dokładnie zabezpieczony przed ewentualnymi uszkodzeniami. 

 

4. Do sprzętu należy dołączyć formularz zgłoszeniowy (do pobrania) zawierający opis usterki, adres zwrotny i dane kontaktowe (telefon lub adres e-mail). Dodatkowo konieczne jest dołączenie dowodu zakupu. W przypadku braku dowodu zakupu prosimy o kontakt z obsługą naszego sklepu pod nr 791 01 20 20 lub pod adresem e-mail: bok@mobile-city.pl

 

5. W przypadku pytań bądź wątpliwości prosimy o kontakt pod nr telefonu: 791 01 20 20 lub adresem e-mail: reklamacje@mobile-city.pl

Zaufane Opinie IdoSell
4.95 / 5.00 3944 opinii
Zaufane Opinie IdoSell
2023-05-31
Szybko a nawet bardzo,sprawnie. polecam
2023-05-31
.

Dbamy o Twoją prywatność

Sklep korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Zamknij
pixel