Reklamacja

 



Większość produktów posiada gwarancje realizowane bezpośrednio przez autoryzowane punkty serwisowe producentów. Dokładne adresy punktów serwisowych znajdują się na stronie internetowej w zakładce „Serwis” lub stronach internetowych producentów i tam klient powinien kierować reklamowany produkt.

Składanie reklamacji w innych przypadkach niż w/w wymienione:

W celu złożenia reklamacji należy wypełnić zgłoszenie reklamacyjne. Po zalogowaniu na konto  w naszym sklepie wyświetla się ekran „Dział reklamacji RMA”. Następnie klikamy 1) Dodaj Reklamację

Przechodzimy do formularza zgłoszeniowego. Wypełniamy zgodnie z poniższymi wytycznymi

Ostatnie okienko to informacja, że reklamacja została dodana. Należy wydrukować zgłoszenie reklamacyjne 2).

Przesyłkę prosimy zaadresować na adres:

Mobile City Bartosz Nosinski

Głogowska 106/2

60-263 Poznań

Bądź dostarczyć go osobiście. Odesłany sprzęt powinien być kompletny (włączając w to akcesoria mające wpływ na jego funkcjonalność lub mogące być jedną z przyczyn nieprawidłowego funkcjonowania sprzętu). Klient w przypadku zgłoszenia tytułem gwarancji zobowiązany jest do dołączenia kserokopii faktury zakupu lub paragonu, oryginalnej karty gwarancyjnej (jeżeli produkt ją posiada). Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.

 

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel